niedziela, 4 marca 2012

Jest i przerębel

Będąc poza moim miastem Gdynią, postanowiłem wskoczyć do wody w jeziorze Ostrowąs na Kujawach. Nad jezioro wybrałem się z siekierą, ale przerębel dało się zrobić własnoręcznie. Lód z brzegu miał 4cm więc dało się go łamać rękoma. Zastosowałem się do rad miejscowych wędkarzy i pilnowałem się, aby mi 'to' nie przymarzło do lodu ;) Ciekawe co robi nasza morsowa ekipa w Gdyni?

Maciek :) 
Morsowanie nr 57
miejsce: jezioro Ostrowąs
data: 2012.03.04
temp. wody: 0°C
temp. powietrza: 0°C
ilość morsów: 1 (Maciek) i inni (Anita i Marta)

Czas do wody

Własnoręczne robienie przerębla

 Przerębel coraz większy...

... i większy

Damska czapka spisuje się wyśmienicie

Przechadzka po lodzie

Podziwianie widoków
 
Widzki :)

Przerębel
 
Nie mogło zabraknąć panoramy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz